Fillarijumppa ja Verkkaritanssit jäävät tauolle kesä- ja heinäkuun ajaksi. Tehokävely jatkuu tuttuun tyyliin maanantaisin klo 18.30 läpi kesän. Elokuun puolenvälin jälkeen aloitamme taas kaikilla tunneilla, seuraa ilmoittelua. Hyvää kesää!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *